onsdag 8. mai 2013

NEW YORK

Jeg har nylig vært i New York og kom hjem med masse inspirasjon! Så mye inspirasjon at alt må sorteres, Soho, Little Italy, Chinatown, Greenwich Village, 5 th avenue, central park og jeg kunne ha fortsatt enda litt til. Jeg henter ulik inspirasjon fra alle disse stedene og så gøy det er å få med seg så mange ulike steder bare noen kvartaler ved siden av hverandre. New York er en by alle må elske:0)

Jeg har satt sammen en collage av den pulsen og feelingen jeg sitter igjen med etter turen, alt finnes hos Hviit.no


1. New York pute
2. Lampe i metall med kobberfinish
3. About a chair 
4. Veske med paljetter

3 kommentarer:

  1. I'm a big fan of the about a chair from HAY. One day I will buy one ;)
    Have a nice day,
    Sarah

    SvarSlett
  2. Her var det koselig:-) Sjekk ut konkurransen hos meg, vel:-)

    SvarSlett
  3. Spenstig blogg du har. Jeg er imponert. Ta gjerne en titt på nettsiden min om oppussing Fortsatt fin dag =)

    SvarSlett